UWAGA: Strona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.
W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
Mam problem z podłączeniem Shelly z chmurą.
Shelly steruje kaloryferami elektrycznymi (włącz / wyłącz). W ubiegłym roku były skonfigurowane i działały bez błędu.
W ciągu roku zmieniłem router WiFi - i połączenie się wysypało.
10 sekund przycisk i chciałem ponownie je podłączyć. Aplikacja łączy się bez problemu - jednak z chwilą gdy trzeba je podłączyć do chmury wyrzuca błąd, że urządzenia mają być w tej samej sieci. I koniec...
Jakiś pomysły ?
Bardzo dziękuję.
Otworzyłem drugie konto i sprawdziłem dodatkowo, że aplikacja na IOS nie pozwala na podanie danych lokalnej sieci WiFi.
Może można to zrobić przez przeglądarkę ?
@hernthehunter drugie konto tylko pogorszy sprawę bo moduł należy do pierwszego konta jeżeli był już dodany i dostaniesz informację o tym jak będziesz próbował go dodać.
Jak nie możesz z aplikacji to reset modułu do fabryki potem laptop szukasz sieci wifi "shelly ......" łączysz się z nią i w przeglądarce 192.168.33.1
Dalej to już wystrczy połączyć z nowym routerem i na starym koncie powinien być ten moduł