UWAGA: Strona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.
W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
Cześć,
Zanim trafiłem na Wasze forum próbowałem samemu rozwiązać problem z nie domykaniem się zaworu. Odpowiedź na ten problem właśnie chyba znalazłem. Jednak pojawił się dodatkowy, który całkowicie uniemożliwia moje dalsze próby.
Otóż wieczorem miałem zamiar całkowicie wyłączyć głowicę. W tym celu odkręciłem nakrętkę aby nie było styku i tak zostawiłem głowicę na noc. Rano kaloryfer nie był całkowicie zimny, a dodatkowo po ponownym przykręceniu głowica nie reaguje, jakby nie było zasilania. Po podmianie baterii problem jest ten sam. Głowica nie jest obecnie sparowana z aplikacją w telefonie.