Dzień dobry,
Poszukuje pomocy,
posiadam w roletach moduły shelly 2.5., aby wszystko działo w jednej aplikacji postanowiłem ma podstawie filmu na YouTube skonfigurować silnik z bramy somfy dexxo 800 pro rts z shelly 1 (24V), ale patrząc na opis, nie mam pojęcia co do czego podłączyć. Czy ktoś na postawie zdjęć potrafi mi pomoc ?
Jestem zielony, proszę o wyrozumiałość...
https://www.youtube.com/watch?v=uHGPKw9tB2Q&ab_channel=SmartTube
Dziekuje,
@kamill175 zasilanie shelly pod zaciski 24dc tylko nie pomyl plusa z minusem a wyjście I i 0 z shelly do zacisków "START" . Czujnik stanu bramy musisz dołożyć własny
@isom Czy czujnik stanu bramy jest konieczny ? Czy po podłączeniu tak jak powyżej brama będzie działała tak jak sterowana z pilota ?
I ewentualnie jakie kupić, żebym mógł sobie sam, bez trudności to wszystko podłączyć ?
Czujnik nie jest konieczny , a brama będzie działała tak samo z czujnikiem jak i bez , tylko nie będziesz widział w jakim jest położeniu. Chcesz widzieć kup zwykły czujnik magnetyczny kontaktron do systemów alarmowych i jedną część bez kabelków przyklej do ruchomej części np uchwytu od ręcznego otwierania a tą część z kabelkami do prowadnicy . Przewody jeden do minusa w shelly drugi do SW i odpowiednia konfiguracja
Podłaczyłem tak jak w opisie powyżej i brama działa bez zarzutu. Dziękuje !
Jaki polecacie czujnik stanu bramy i do czego go wtedy podłaczyć i jak ustawić w aplikacji shelly ?
Czesc:)
Natrafilem właśnie na Twój wpis, bo wiąże się z tym samym zadaniem. Powiedz mi proszę czy podczas podłączania Shelly do swojego silnika zmieniałeś napięcie w Shelly na 12V? Oraz czy przy podłączaniu przewodów do zacisków start ma to znaczenie który przewód trafi do którego otworu? Z góry dziękuję za pomoc.
@tomeccc jak masz ten sam model sterownika bramy to zasilanie jest 24V , w shelly ma zostać ustawienie dla 230V/ 24-60V, jak przestawisz na 12V to spalisz shelly. Podłączenie do zasisków Start dowolne.