Tuya smart switch
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

UWAGAStrona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.

W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉

Za niedogodności z góry przepraszam, admin

Kontakt

Tuya smart switch

10 Wpisów
3 Użytkownicy
0 Reactions
425 Wyświetleń
(@koragreg75)
Wpisów: 5
Bywalec
Autor tematu
 

Cześć
Mam zainstalowane dwa moduły do sterowania światłem, niestety co jakiś czas światło samo się załącza i wyłącza, wymieniłem te moduły ale dalej mam to samo. W aplikacji nie ustawiałem żadnych godzin, kalendarza itd. zdjęcie modułu w załączniku, co może być przyczyną, przypuszczam że coś aplikacji ale jak to sprawdzić, gdzie??
z góry dzięki

20240603 130417

 

 
Dodane : 19/07/2024 6:17 am
pawell32
(@pawell32)
Wpisów: 1336
Guru
 

1. sprawdź jaki masz sygnał z routera

2. jak masz podłączone przełączniki, może jakaś dioda, coś może indukować napięcie.

 
Dodane : 19/07/2024 11:58 am
(@koragreg75)
Wpisów: 5
Bywalec
Autor tematu
 

dzięki sprawdzę ale oprócz dwóch modułów mam jeszcze kilka podobnych jednokanałowych i z nimi nie mam takiego problemu

I one pracują po wifi. A te co świrują już wymieniłem na nowe bo sądziłem że może mają jakiś feler ale raczej niemożliwe aby to samo było na kolejnych nowych to samo i tylko na tych dwóch modułach

 
Dodane : 20/07/2024 11:00 am
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5190
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

Skoro wymieniłeś moduły i jest to samo, to może zasięg wifi w miejscu montażu jest za słaby. Podłącz w tym miejscu sprawdzony moduł jednokanałowy i zobacz czy będzie działał prawidłowo.

W miejsce tego jednokałowego możesz dać ten nowy podwójny i sprawdzić jak się zachowa.

 
Dodane : 21/07/2024 12:13 pm
(@koragreg75)
Wpisów: 5
Bywalec
Autor tematu
 

podmienię miejscami moduły dobry pomysł, sam zasięg raczej nie jest problemem mam wystawiony accespoint i odległość to ok 4m, wg tel. poziom sygnału jest rewelacyjny. Czy sama aplikacja może coś knocić??

 
Dodane : 21/07/2024 11:54 pm
pawell32
(@pawell32)
Wpisów: 1336
Guru
 

Czy sama aplikacja może coś knocić??

może, jednak nie podejrzewam. Moduły wymieniłeś i jak podajesz sygnał masz dobry (teoretycznie). 

Bardziej skupiłbym się na AP, o którym piszesz. To jedyny na cały dom? Wszystkie moduły są podpięte do jednego?

Czy wszystkie przełączniki są takie same?

 
Dodane : 22/07/2024 6:57 am
(@koragreg75)
Wpisów: 5
Bywalec
Autor tematu
 

Cześć ponownie

na zdjęciu akcespoint odległość do modułu ok 5m jest pod zadaszeniem w puszce, mam moduły (możliwe) że takie same które mam pod wiatą ale skonfigurowane są z drugim accespointem (ruter jako accespiont) i z tym problemu nie mam, sprawdzę wszystkie konfiguracje

20240722 100336

 

 
Dodane : 22/07/2024 10:23 am
pawell32
(@pawell32)
Wpisów: 1336
Guru
 

warto sprawdzić jakość połączenia na tym urządzeniu. Urządzenie jest na zewnątrz, a 5m. to nie mało i sygnał moż być zakłócony.

Zaproponuję to co już było wcześniej - zamień miejscami 2 moduły - ten spod wiaty i ten z miejsca gdzie fiksuje, a się wyjaśni

 
Dodane : 22/07/2024 10:30 am
(@koragreg75)
Wpisów: 5
Bywalec
Autor tematu
 

Cześć ponownie

zamieniłem jeden z nich z modułem który wcześniej już był zamontowany i nie mam z nim problemów, okazało się że ten moduł który świrował po zamianie również świruje a ten poprawny jest ok 

 
Dodane : 04/08/2024 11:59 am
pawell32
(@pawell32)
Wpisów: 1336
Guru
 

albo felerne moduły, albo inna wersja oprogramowania, która ma błędy

 
Dodane : 04/08/2024 12:03 pm
Udostępnij: