Mam co chwile w logu taki błąd"
Error: CheckAuthToken(3e2742c367a5957f33a3765b678a1855_OWY2NzViZGMtNDlhYi00YmRhLTkzMzMtNjdiOWQwMDI2ODVl) : session id not found
Co może być przyczyną takiego błędu? Ktoś pomoże?
@jajen wygląda na błąd związany z aplikacją mobilną , używasz darmowej apki ? Odinstaluj ją wyczyść pamięć i zainstaluj jeszcze raz
Używam Domoticz - Home Automation ale płatnej wersji.
@jajen w logach zaraz przed lub po tym błędzie powinieneś widzieć log z urządzenia mobilnego z jego adresem , to może pomóc w identyfikacji .
Ja kiedyś jeszcze s w starszych wersjach miałem podobny błąd w czasie używania przełączników z darmowej apki, a po jakimś czasie nawet bez używania apki te błędy się pojawiały, wiem że dane każdego tel ID są zapisywane w bazie i jeśli coś się tam nie zgadza to wyrzuca błąd Tokena.
Nie pamiętam co dokładnie pomogło , zmiana - aktualizacja wersji aplikacji , czy odinstalowanie i ponowna instalacja z czyszczeniem danych aplikacji i pamięci.
@isom cenne wskazówka. Faktycznie w logu najpierw jest połączenie z IP telefonu i potem błąd. Wiem gdzie szukać. Piękne dzięki.