UWAGA: Strona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.
W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
Cześć,
jaki czas temu na Wemos D1 wgrałem ESP Easy i do UI dostawalem sie poprzez wpisanie adresu IP do przegladarki po czym bylem przekierowywany na strone logowania. Obecnie chcialem sprawdzi konfiguracje modulu i po wprowadzeniu jego adresu IP przegladarka zamiast wyswietlić UI wyskakuje pop-up z pobieraniem pliku *.bin Konfiguracja tego modulu byla robiona dość dawno i nie wiem czy to ja zmienilem jakieś ustawienia ktore teraz tak wplywaja na zachowanie sie modulu. Ktoś może spotkał się z podobnym zachowaniem. Dodam ze modul dziala poprawnie tzn z Domoticz wysylane komendy są odbierane i wysterowywane poprawnie.
Ktoś może spotkał się z podobną sytuacja i wie jak dostać się do UI ESP Easy ?
Ktoś może spotkał się z podobną sytuacja i wie jak dostać się do UI ESP Easy ?
pierwsze to wyczyść ciateczka, lub otwórz w innej przeglądarce. Adres ma przydzielony na stałe czy dynamicznie?
Adres jest statyczny przypisywany przez rooter dla danego adresu mac. Wyczyszczenie przegladarki nic nie zmieniło.
Usunalem przypisanie adresu mac z rootera do ip. Wyczyscilem przegladarke i zrestartowalem ruter w raz z modulem wemos. Rooter przypisal ten sam adres ip. Po jego zaladowaniu nadal przegladarka zamiast wyswietlić UI sciaga plik *.bin. Wyglada na to ze czeka mnie przeinstalowanie softu na module i ponowna konfiguracja.
@pawell32 tak ruter i wemos zostaly zrestartowane. Do wemos próbuje dostac sie z przegladarki na telefonie.
Wgraj inną wersje bez kasowania, zachowasz config
Wgrałem nowa wersje bez kasowania wczesniejszej i nie rozwiazalo to problemu z dostepem do UI. Ostatecznie wgralem pusty plik bin załączony do softu ESPEasy i na to nowy soft i ponowna konfiguracja. Nie udało mi się też rozkminić co może być tego przyczyną.
Dzieki za pomoc i sugestie.