UWAGA: Strona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.
W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
Witam. Mam nadzieję ze jako nowicjusz nie zadam głupiego pytania ale mam problem z aplikacją eWeLink na IOS. Używałem aplikacji na telefonie z Androidem do sterowania bramą i wszystko działało super. Po przesiadce na Iphone 14 muszę się codziennie logować od nowa do aplikacji. Co rano wyświetla mi komunikat "sesja wygasła" i musze od nowa wpisywać dane logowania. Można to jakoś obejść? Brat używa Iphone 13 i ma dokładnie taki sam problem. Dodałem aplikację do SIRI a i tak muszę cały czas wyciągac telefon z kieszeni i logować se od nowa. Wyjaśnijcie mi proszę jak krowie na rowie co z tym zrobic
Używam iOS ale chyba i12 - ostatni raz logowałem się tak dawno, ze nie wiem jakie mam hasło
czy przypadkiem nie używasz eWeLink na dwóch urządzeniach, na tym samym koncie? Z tego co pamięta to tak ze względów bezpieczeństwa nie robi się na eWeLink - zaleca się rózne konta i udostepnianie urzadzen między kontami