utrata kontroli nad...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

[Rozwiązany] utrata kontroli nad SONOFF POW

21 Wpisów
3 Użytkownicy
1 Reactions
16.9 K Wyświetleń
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

Witam. Problem jest taki. Wczoraj aplikacja EWelink się wylogowała i nie mogę się zalogować ponownie. Pierwsze logowanie było przez facebook i tak było ze 40dni. Teraz jak robię zaloguj przez facebook nic sięnie dzieje. Utworzyłem - zarejestrowałem nowe konto w aplikacji ale parowanie z sonoffem nie działa bo informuje że urządzenie należy do innego konta. Do tej pory wszystko działało prawidłowo. Robiłem odzyskanie hasła wpisując adres email z facebook, loguje ale nie ma dostępu do urządzenia. Pomocy

Screenshot 20170415 214419
 
Dodane : 16/04/2017 10:33 am
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

Sonoff nie będzie Ci działa, jeśli założysz nowe konto w aplikacji Ewelink i będziesz chciał dodać dodanego już wcześniej Sonoff'a na innym koncie.

Działa to tak, że przy pierwszym dodaniu Sonoff'a rejestrowany jest on w bazie danych gdzieś pewnie w Chinach. Rejestrowane jest Twoje konto wraz z unikalnym identyfikatorem urządzenia Sonoff. Tylko użytkownik danego konta może sterować Sonoff'em. Tak producent tego urządzenia zrealizował zabezpieczenie, aby nikt niepowołany nie mógł przejąć kontrolę nad Twoim Sonoff'em i nim sterować. 

Możesz napisać do producenta, żeby usunął ze swojej bazy to powiązanie Twoje konto + identyfikator Sonoff, ale jak czytałem na forum to bardzo niechętnie to robią, bo pojawia się ten sam problem. Musisz udowodnić, że Ty to Ty, a nie ktoś niepowołany próbuje przejąć to urządzenie.

Co musisz zrobić to korzystać z konta na którym zarejestrowałeś Sonoff'a - rozumiem, że założyłeś konto z facebook'iem - pytanie, czy coś się nie zmieniło w tzw. międzyczasie z Twoim kontem facebook, email, nr telefonu - nie jestem pewien co jest kopiowane z facebook'a do bazy Ewelink. 

Jeśli nie zadziała to sugeruję zrobić zgłoszenie do wsparcia  http://support.iteadstudio.com/support/tickets/new

ewentualnie może ktoś na forum miał taka samą sytuacje. 

Pytanie jeszcze, czy nic Ci się jeszcze nie zmieniło w sieci WiFi w domu: ruter, hasła, może masz ruter 5GHz / 2.4 GHz i Sonoff łapie Ci te 5GHz na którym nie połączy się. 

 
Dodane : 16/04/2017 1:50 pm
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

witam dzięki za odpowiedz.

w sieci domowej nic się nie zmieniło. ruter,hasło to samo. Jedyne co to aktualizowałem wszystkie nieaktualne aplikacje na telefonie w tym facebook. nie wiem czy to ma znaczenie. próbowałem już odinstalowanie facebuka i ewelink, ale nic nie daje. Jak mam teraz odzyskać dostęp do urządzenia?

Jak usunę w tel facebook i z aplikacji robię zaloguj przez facebook aplikacja pyta o login i hasło, po wpisaniu wyskakuje to (w załączniku)

Screenshot 20170415 220159
 
Dodane : 16/04/2017 2:40 pm
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

ja Ci dalej niestety nie będę mógł pomóc - nie używam Ewelink ze względu na ograniczenia jake niesie za sobą. To co musisz zrobić to zalogować się dokładnie tak samo jak to zrobiłeś za pierwszym razem. Ten błąd co wysyłasz jest jakiś dziwny - nie ukrywam. Spróbuj może na innym smartfonie z tym samym kontem do facebook'a? Jak wrócę ze świąt to sprawdzę jakiegoś sonoff'a, którego mam może jeszcze na ewelink, czy odtworzę podobny problem - dodac z kontem facebook, wylogować się się i zalogować ponownie.

 
Dodane : 16/04/2017 2:51 pm
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

zainstalowałem ewelinka na żony tel i z tym samym kontem facebook i to samo. ok czekam może coś Ci się uda ustalić. Napisałem o pomoc do supportu zobaczymy.

z tego co ty wyczytałem mogę wgrać innego softa i korzystać z sonoffa. Pytanie czy będzie rejestrował dzienne zużycie (u mnie produkcje) prądu bo mam to podłączone pod inwerter od paneli fotowoltaicznych.

 
Dodane : 16/04/2017 3:40 pm
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

na stan mojej wiedzy na dzisiaj do sonoff pow jest tylko dostępne oprogramowanie od Arendst

https://github.com/arendst/Sonoff-MQTT-OTA-Arduino

ale one nie mam aplikacji do sterowania, tzn. musisz mieć zainstalowany na komputerze lub mikrokomputerze system do sterowania automatyka np. domoticz, openHAB i wtedy do nich dostępne są aplikacje na smartfona.

w planach twórcy oprogramowania supla mają dodać również oprogramowanie do sonoff pow.

https://forum.supla.org/viewtopic.php?f=6&t=396&p=5180&hilit=sonoff+pow#p5180

daj znać jak chińczycy Ci odpiszą. po świętach zobacze tego ewelinka, czy mam to samo.

 
Dodane : 16/04/2017 4:53 pm
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

dzisiaj przełom. Co chwilę próbuje zalogować za pomocą facebook. dzisiaj aplikacja domaga się aktualizacji. Aktualizacja zrobiona, robię zaloguj za pomocą facebook i o dziwo zalogowała się. Przypominam że konto i aplikacja facebook na telefonie bez zmian. Problem taki że po zalogowaniu aplikacja nie pamięta sonoff'a. Parowanie nic nie daje bo pokazuje że urządzenie należy do innego użytkownika. Nie rozumiem tego.

Screenshot 20170417 092455
Screenshot 20170417 092150
Screenshot 20170417 093919
 
Dodane : 17/04/2017 10:47 am
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

Chińczyki piszą:

we suggest you: 1.Register a new account with email address(location:outside Asian) or phone number(location:Asian area). 2.Let your devices into WiFi pairing state, you'll see the device ID begins with ITEAD-********(iOS: in Setting->Wi-Fi, Android: the device ID appears during adding process), capture the screenshot that contains device ID. 3.Send the screenshot to us on Facebook support
Then we'll remove your devices from FB account, then you can add again.
 
nie kumam skąd mam ten numer id wziąć?
 
Dodane : 17/04/2017 1:47 pm
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

ja to rozumie jako ten numer który pojawia się za słowem ITEAD-************ 

czyli robisz screenshot z WiFI o nazwie ITEAD-****** lub jesli w Ewelink tez go widać to z aplikacji ewelink zrób screenshot

 
Dodane : 17/04/2017 4:47 pm
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

z aplikacji jak paruję to nie ma żadnego numeru.

z wifi?

wgrałem program który pokazuje na kompie wszystkie urządzenia podpięte pod wifi i jest sonoff ale nie widzę tego numeru:

scan
 
Dodane : 17/04/2017 8:04 pm
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

Musisz wprowadzić Sonoffa w tryb parowania - chyba na ok 5-10 sek trzeba wcisnąć przycisk w Sonoff, aż zacznie migać dioda, wtedy patrz w dostępne sieci WiFi - powinien pojawić się ITEAD-....

 
Dodane : 17/04/2017 8:07 pm
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

dioda miga. w sieciach pojawia się:

sasasa
 
Dodane : 17/04/2017 8:19 pm
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

czekaj ciut dłużej - ta ukryta to nie sonoff. może zobacz na smartfonie dostępne sieci - czasami chwilkę zajmuje zanim rozgłosi nazwę

 
Dodane : 17/04/2017 8:22 pm
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

czekam aż dioda przestaje migać a w sieciach nic. znajduje sieci sąsiadów ale sonoffa nie widzę

 
Dodane : 17/04/2017 8:25 pm
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

podłącze zaraz sonoff zwykłego i zobaczę jak to działa - dam znać

 
Dodane : 17/04/2017 8:27 pm
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

ok.dzięki za pomoc.

 
Dodane : 17/04/2017 8:28 pm
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

to jest to co widzę w dostępnych sieciach po wprowadzeniu sonoff w stan parowania 

 

Identyfikacja Sonoff w sieci WiFi

Weź go odłącz od prądu; wprowadź jeszcze raz w stan parowania; jak nie zadziała to spróbuj ponownie.

miałem z kilkoma sonoff'ami taki problem, ale z innym oprogramowaniem, że nie chciały odpalić sieci WiFi od pyknięcia

 
Dodane : 17/04/2017 8:55 pm
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

u mnie nie pokazuje w sieciach tak jak u Ciebie

 
Dodane : 18/04/2017 9:28 am
(@alankostrzewa)
Wpisów: 12
Bywalec
Autor tematu
 

jest. raz wyskoczyło w sieciach. wysłałem im. czekam aż mi odblokują

 
Dodane : 18/04/2017 9:40 am
adrian reacted
(@dawcar1)
Wpisów: 1
Świeżak
 
Dodane przez: alankostrzewa

 

jest. raz wyskoczyło w sieciach. wysłałem im. czekam aż mi odblokują

   

Mam ten sam problem, apka twierdzi, że urządzenie jest przypisane innemu użytkownikowi.

Zrobię screeny z telefonu i też wyślę do niech z prośbą o usunięcie z bazy adresu mac by można było go jeszcze raz dopisać.

Na jaki adres @ korespondujesz w tej sprawie?

 
Dodane : 23/04/2017 1:17 am
Strona 1 / 2
Udostępnij: