UWAGA: Strona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.
W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
Szanowni użytkownicy forum, jest to mój pierwszy post. Zawsze staram się najpierw samemu wyszukać i naprawić problem lecz tym razem jestem bezsilny. Wczoraj zaktualizowałem HA do wersji 2021.11.5. Od tego momentu na iPadzie nie mogę się zalogować przez safari. Problem jest taki, że nie mogę poprawnie wpisać hasła - znaki "nie wchodzą" za pierwszym razem i nie raz trzeba wstukać dwa lub trzy razy ten sam znak aby się wyświetlił poprawnie w polu "hasło". Niestety, mimo wpisania właściwego hasła wyrzuca komunikat "Błąd: Message format incorrect: required key not provided @ data['client_id']". Wcześniej wszystko chodziło bez problemu. iPad co prawda nie najnowszy bo 2nd gen ale do wczoraj wszystko szło super. Będę wdzięczny za porady! A - na nowych urządzeniach z iOS problem nie występuje.
[EDIT] Dodałem nowego użytkownika i mam teraz inny objaw - "Nieprawidłowa nazwa użytkownika lub hasło". Mimo, że wpisane jest poprawne hasło (tylko jedna literka).