UWAGA: Strona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.
W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
Jeśli mogę podepnę się do tematu. Moj sonoff touch po kilku dniach przestał działać prawidłowo. Mianowicie po włączeniu go (ręcznie lub przez aplikację ewelink) natychmiast gaśnie. Do dnia dzisiejszego wszystko działało super.
Nie wiem czy miało to jakies znaczenie ale gdzies na godzinę przed tym jak przestąło to działać poprawnie zaaktualizowałem ewelinka na telefonie będąc w pracy... sprawdziłem kilka razy pstryknąłem swiatłem i było ok. Potem podczas powrotu do domu sprawdzałem i juz gasło.
Możecie coś poradzić ?
NIKT NIC ?
a jak sciagniesz to szkiełko to też gaśnie?
- pytam bo zastanawiam się czy to bardziej problem "mechaniczny" czy software'owy
Tak zdejmowałem, i jest to samo. Rejestrowałem wlacznik ponownie do sieci wifi i wgrałem raz jeszcze ewelinka bez aktualizacji. Nic sie nie zmieniło :/
Moj sonof dotykowy dziala ponad pol roku na afe T1. Bardzo dobrze. Tylko zona narzeka ze nie ma jak to tradycyjne. I wiecej takich nie kupie. A tego przeniose gdzies indziej bo od razu mierzy temperature.
czesc
wiem ze to juz jakis czas temu zadales to pytanie, ale że dalej bez odpowiedzi to może ja pomogę.
W aplikacji, w ustawieniach przełącznika jest taka funkcja: "inching - will work only if inching duration is enabled" Funkcja ta domyslnie jest ustawiona na 0.5 co daje nam pół sekundy. Włączasz więc a system po pół sekundy Ci tą wyłącza.
Napisz proszę czy to było to.
pozdro
Pawel