Powiadomienia
Wyczyść wszystko

Parowanie TH16

5 Wpisów
2 Użytkownicy
0 Reactions
5,298 Wyświetleń
(@mrozilla)
Wpisów: 3
Bywalec
Autor tematu
 

Witam

Mam problem z TH16, pierwsze podłączenie przebiegło bez problemu i wszystko działało przez jakiś czas, ostatnio zmieniłem router i od tej pory nie mogę połączyć się z Sonoff, usunąłem dane aplikacji, zalogowałem się ponownie, usunąłem urządzenie, dodaję je w następujący sposób:

- włączam Sonoff do prądu, dioda miga raz na około dwie sekundy i tak cały czas

- trzymam przycisk około 5-7 sekund (dioda zaczyna mrugać 3 razy, sekunda przerwy, ponownie 3 mrugnięcia i przerwa, zapętla się tak), w tym trybie Ewelink nie wyszukuje urządzenia

- ponownie wciskam przycisk na około 5-7 sekund i wtedy dioda zaczyna mrugać taką samą częstotliwością i aplikacja znajduje urządzenie, łączy, w między czasie sieć się rozłącza i łączy ponownie, aplikacja coś rejestruje, wysyła i kończy informacją, że koniecznie będzie odczekanie kilku minut

- dodane urządzenie pojawia się na liście ale ciągle jest w trybie Offline, nie pomaga czekanie, resetowanie (jedynie przyciskiem można złączyć i rozłączyć przekaźnik), po prostu dioda mruga raz na dwie sekundy cały czas.

Oczywiście przy parowaniu zaznaczona jest sieć domowa oraz wpisane poprawnie hasło, nie pomaga nawet opcja, żeby w czasie parowania połączyć się z nowo powstałą siecią ITEAD, za każdym razem efekt jest ten sam, urządzenie pojawia się na liście jest w trybie Offline.

Jak mogę przywrócić to do działania, do czasu zmiany routera wszystko działało prawidłowo (chyba, że serwery producenta nie działały ale to inna sprawa). Router jest taki sam jak był, ale nowa nazwa i hasło i oczywiście drugie urządzenie.

 
Dodane : 30/12/2017 8:58 pm
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

miganie co 2 sekundy oznacza, że sonoff nie łączy się z Twoim ruterem

Tutaj są wskazówki co można zrobić

 

 
Dodane : 30/12/2017 9:23 pm
(@mrozilla)
Wpisów: 3
Bywalec
Autor tematu
 

Tak podejrzewałem, bo już w FAQ o tym czytałem tylko nie mam pojęcia co może być powodem. Router jest taki sam, zasięg też nie jest problemem, bo przyniosłem wszystko w jedno miejsce aby wykluczyć zasięg, resetowałem już każde urządzenie z osobna. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić aby rozwiązać problem.

 

Edit.

Czy wchodzenie w tryb parowania jest normalne w taki sposób jak to robię tj. raz trzymanie przycisku około 7 sekund i ponowne trzymanie przez około 7 sekund? Wszędzie gdzie czytałem sposoby łączenia była informacja aby robić to raz, a tutaj dopiero za drugim razem dioda zaczyna szybko migać. Nie pamiętam jak było na samym początku za pierwszym razem, bo było to już jakiś czas temu.

 
Dodane : 30/12/2017 9:36 pm
(@mrozilla)
Wpisów: 3
Bywalec
Autor tematu
 

Czy mogła mieć miejsce taka sytuacja, że router został zmieniony przed usunięciem urządzenia z aplikacji Ewelink i pomimo dodawania na nowo urządzenia już po usunięciu go z aplikacji TH16 fizycznie cały czas pamięta dane logowania do starego routera i dlatego nie może się z nowym połączyć? Wydaje mi się, że przy dodawaniu powinien zapisywać nowe dane logowania ale nie nam pojęcia jaka może być inna przyczyna, że nie może połączyć się z routerem skoro wszystko jest ustawione prawidłowo. Może da się jakoś TH16 zrestartować do ustawień fabrycznych aby wszystko było jak po wyjęciu z pudełka?

 
Dodane : 30/12/2017 10:04 pm
adrian
(@adrian)
Wpisów: 4033
Szefu Admin Zasłużony dla Forum, Patron Strony
 

spróbuj może napisać do działy wsparcia. oni mogą porobić jakieś sztuczki, zobacz ten wątek

https://www.smartnydom.pl/forum/sonoff/sonoff-smart-switch-problem-z-podlaczeniem-do-aplikacji/paged/2/#post-531

 
Dodane : 30/12/2017 10:46 pm
Udostępnij: