UWAGA: Strona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.
W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
witam, korzystam z gniazdek Sonoffu i wszystko było ok do momentu zmiany rutera i na światłowód z Orange - teraz nie mogę połączyć się z tymi gniazdkami przy ustawieniu 2,4GHz
Podstawowe pytanie, a nie zmieniła się nazwa sieci WiFi i/lub hasło?
wybieram aktualne WIFI i nowe hasło i nie mogę dodać urządzenia do Ewelink
@miroslawmazurowski obawiam się , że raz dodane urządzenie do chmury , nie może być dodane drugi raz , bez wcześniejszego usunięcia . Może łatwiej ustawić taką samą nazwę sieci i hasło
tutaj napisane jest że ustawienie tej samej sieci w nowym router nie zadziała
When you change your WiFi router, the original WiFi SSID and password will no longer work even if you set the same SSID and password on the new router. Therefore, it is necessary you pair all your smart home devices again to the WiFi of the new router.
Trzeba parować? W którym momencie Ci siada? Z tego co pamiętam
- trzeba wprowadzić sonoff w tryb parowania
- w aplikacji ewelink odszukać urządzenie
- dodać je wprowadzając jeszcze parametry WiFi (chyba)
myślę tylko czy nie trzeba wcześniej usunąć je z Ewelink/chmury Ewelink
Sprawdzone: Tak trzeba je wcześniej usuwać