UWAGA: Strona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.
W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
Witam, wgrałem oprogramowanie supla skonfigurowałem połączenie wifi oraz wpisałem dane do supla cloud. Niestety mam problem z sygnałem wifi na urządzeniu. Urządzenie pstryka co jakiś czas i mignie na zielono co rozumiem jako brak dostępnej sieci wifi / słaby sygnał. Czasem uda się podłączyć urządzeniu do wifi ale szybko rozłączy lub jest to bardzo słaby sygnał. Da się coś z tym zrobić ? To urządzenie działa dobrze tylko zaraz obok routera ?
a jaką masz z ciekawości odległość od rutera co Ci przerywa?
jakieś 6 metrów przez sufit
Kiedys mialem z jednym sonoffem podobny probem, ale jakos tego problemu nie powiazalem z odlegloscia od rutera. W Supli (www) obserwowalem, jak pojawial sie i znikal na kilka sekund. Wgralem ponownie oprogramowanie i to samo.
Z tego co pamietam wzialem inna sztuke i dawala rade, a tamta przerobilem na czesci zapasowe.
moze gdyby przylutowac jakis drucik do anteny wydrukowanej na ukladzie moze zwiekszylby sie zasieg, ale ja osobiscie nigdy nie probowalem i nie wiem jaki moze to miec wplyw - pewnie jakas tam rezystancja ma znaczenie.
I miał ktoś z tym problem jeszcze ? U mnie niestety nadal problem występuję ;/
Dokładał ktoś z was może zewnętrzną antenkę do tego układu ?
https://www.youtube.com/watch?v=e-iO-PTcfjs
Takie coś ma sens ?