Sonoff RF Bridge 43...
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

UWAGAStrona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.

W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉

Za niedogodności z góry przepraszam, admin

Kontakt

Sonoff RF Bridge 433 Itead - Sieć niedostępna

3 Wpisów
3 Użytkownicy
0 Reactions
2,598 Wyświetleń
(@dariusz-szymanski)
Wpisów: 1
Świeżak
Autor tematu
 

Dzień dobry,

Posiadam Sonoff RF Bridge 433 moduł, urządzenie zgoła działa poprawnie ale jednak nie do końca, nie spełnia oczekiwanych założeń.
 
Moduł jest poprawnie sparowany z czujnikiem otwarcia drzwi lub okna, w przypadku gdy mamy bieżący podgląd na aplikację w telefonie, cały zestaw działa bez zarzutu, 
problem występuje w przypadku gdy telefon wchodzi w stan spoczynku, ekran gaśnie, a my po kilku minutach wzbudzimy zadziałanie czujnika, występuje brak powiadomienia, zwłoka jest już na tyle duża, że alarm powinien się już pojawić, włączamy telefon, nadal nic, klikamy na aplikację, podczas otwierania aplikacji widzimy na ułamek sekundy, lub sekundę, komunikat sieć niedostępna, komunikat gaśnie, jakby aplikacja się gdzieś na serwer logowała, alarmy czekają w buforze i po kilkunastu sekundach pojawią się na ekranie.
 
Firmware modułu zaktualizowany jest do najnowszej wersji oraz aplikacja na telefon też pobrana w dniu dzisiejszym.
Błąd ten występuje zarówno w sieci LTE oraz Wifi w różnych lokalizacjach, różnych telefonach, wyłączono opcje uśpienia aplikacji.
 
Drążąc forum widzę że jest to jakiś problem, tylko rozwiązanie na stronie producenta też nie przynosi rezultatu.
 
2. eWeLink keeps prompting “Network Unavailable”, what to do?
Please ping our server URLs on your PC:
If your location is in Asia:
http://cn-long.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733503000&usg=AFQjCNFAqiZxLa8r3Gi4od86fLVQmfur6 A">cn-long.coolkit.cc, http://cn-api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733503000&usg=AFQjCNEIP5v80rUXv8sSt6TAwwKOq6T5S g">cn-api.coolkit.cc, http://api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNFGKPbcLIoSJamA5qDw95jBrgltB Q">api.coolkit.cc.
If your location is in EU:
http://eu-long.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNEASPgF-JGyAv_Vu2ApfnNoin3Mi Q">eu-long.coolkit.cc, http://eu-api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNGEiF2hzfJO2zg7hNsxIOUPWVo1i g">eu-api.coolkit.cc, http://api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNFGKPbcLIoSJamA5qDw95jBrgltB Q">api.coolkit.cc.
If your location is in Oceania:
http://cn-long.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNFJrQXGkY2WsDf2Ze1bAUuozFKHo A">cn-long.coolkit.cc, http://cn-api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNEjkG11tT79e1pB7yiFUCXRn87ce A">cn-api.coolkit.cc, http://api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNFGKPbcLIoSJamA5qDw95jBrgltB Q">api.coolkit.cc.
http://eu-long.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNEASPgF-JGyAv_Vu2ApfnNoin3Mi Q">eu-long.coolkit.cc, http://eu-api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNGEiF2hzfJO2zg7hNsxIOUPWVo1i g">eu-api.coolkit.cc, http://api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNFGKPbcLIoSJamA5qDw95jBrgltB Q">api.coolkit.cc.
If your location is North Ameria or South America:
http://cn-long.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNFJrQXGkY2WsDf2Ze1bAUuozFKHo A">cn-long.coolkit.cc, http://cn-api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNEjkG11tT79e1pB7yiFUCXRn87ce A">cn-api.coolkit.cc, http://api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNFGKPbcLIoSJamA5qDw95jBrgltB Q">api.coolkit.cc.
How to ping? Check https://iihelp.iinet.net.au/How_to_run_a_ping_test&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNEnjp4f9wBCI5QaZE0w2DP7Wbu-6 g">this tutorial.
If the result shows the connection between the server and WiFi is good, your network is OK.
If the result shows the connections is bad, please change your phone’s DNS to 119.29.29.29.
Still failed? Please change router’s DNS to 119.29.29.29, then ping the corresponding URL again.
If the result shows the IP addresses don’t run, please send the related URL to your network operator, let them help you. For example, if you are Asian user, please ask the network operator to parse these domains: http://cn-long.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNFJrQXGkY2WsDf2Ze1bAUuozFKHo A">cn-long.coolkit.cc, http://cn-api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNEjkG11tT79e1pB7yiFUCXRn87ce A">cn-api.coolkit.cc, and http://api.coolkit.cc&source=gmail&ust=1553082733504000&usg=AFQjCNFGKPbcLIoSJamA5qDw95jBrgltB Q">api.coolkit.cc.
 
Chciałbym jednocześnie zapytać czy może ktoś wcześniej zmierzył się z takim problemem, i ma rozwiązanie na taki problem.
 
Pozdrawiam
 
 

 

 
Dodane : 19/03/2019 1:32 pm
(@lukcza)
Wpisów: 1
Świeżak
 

Witam,

Mam ten sam problem, który kolega Dariusz opisał powyżej. Czy może ktoś zna rozwiązanie lub nie ma takiego problemu? Dodam, że korzystam z Samsunga Galaxy S7, a aplikacja Ewelink jest w najnowszej wersji 3.7.0

 
Dodane : 30/05/2019 7:19 am
(@biohost)
Wpisów: 3
Bywalec
 

A ja mam pytanie słyszał ktoś o urządzeniu działającym odwrotnie ? czyli kopiujemy sygnał z dowolnego pilota np od rolety i z apki przez wifi bramką uruchamiamy roletę ( roleta to tylko przykład bo są dedykowane sterowniki)

 
Dodane : 09/12/2020 4:52 pm
Udostępnij: