Kamera w Domoticz
 
Powiadomienia
Wyczyść wszystko

INFORMACJA Strona oraz Forum Smart'ny Dom zostały przeniesione na nowy serwer. W razie zauważenia problemów z działaniem, proszę zgłaszać je tutaj. W ciągu kilku następnych dni serwer będzie "podkręcany" i mogą występować chwilowe przerwy w jego działaniu.

Za niedogodności z góry przepraszam, admin

Kamera w Domoticz

23 Wpisów
4 Użytkownicy
0 Reactions
9,765 Wyświetleń
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 

Witam, dodałem IP kamery, login i hasło... co mam wpisać w polu ImageURL, bo streaming mi się nie wyświetla jak dam test ?

Posiadam kamerę Reolink RLC-410.

 
Dodane : 01/03/2019 3:34 am
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5190
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

Z tą chińską kamerą raczej będzie problem , jak nie wiesz czym rożni się ONVIF od RTSP , którego nie wspiera domoticz to nie wytłumaczę . 

 
Dodane : 01/03/2019 8:17 am
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 

Kamera ma onvif

 
Dodane : 03/03/2019 7:41 pm
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5190
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

@alvaro a pokażesz mi w specyfikacji tej kamery gdzie producent to napisał ? Dla ułatwienia zaznaczyłem pole w którym to powinno być .

RLC 410
Powiem więcej chciałem Ci pomóc i zaproponować podłączenie tej kamery do jakiegoś taniego NVR z obsługą ONVIF ale producent ostrzega na stronie produktu , że jest kompatybilny tylko z NVR Reolink . Dla wyjaśnienia NVR to rejestrator.
 
 
Dodane : 03/03/2019 8:16 pm
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 

https://support.reolink.com/hc/en-us/articles/360008718893-The-brief-introduction-of-onvif-

All the Reolink cameras could support the Profile S and all our camera support the onvif 2.1

 
Dodane : 03/03/2019 9:20 pm
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5190
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

To jeżeli ta strona supportu jest wiarygodna to masz wszystko co trzeba wstawić w adresie URL grafiki , wystarczy kliknąć w zaznaczony tekst i jest nawet wzór dla przykładowego adresu , w domoticz URL grafiki : cgi-bin/api.cgi?cmd=Snap&channel=0&rs=wuuPhkmUCeI9WG7C&user=admin&password=123456

 

support
 
Dodane : 03/03/2019 9:50 pm
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 
Dodane przez: isom

To jeżeli ta strona supportu jest wiarygodna to masz wszystko co trzeba wstawić w adresie URL grafiki , wystarczy kliknąć w zaznaczony tekst i jest nawet wzór dla przykładowego adresu , w domoticz URL grafiki : cgi-bin/api.cgi?cmd=Snap&channel=0&rs=wuuPhkmUCeI9WG7C&user=admin&password=123456

 

support

 

No właśnie przed założeniem tematu dokładnie tak robiłem:

http://192.168.1.11/cgi-bin/api.cgi?cmd=Snap&channel=0&rs=wuuPhkmUCeI9WG7C&user=admin&password=XXXXXXX

Po wbiciu do przeglądarki bez pytania o hasło obraz się pojawia, natomiast w domoticz pusto... tak jakby kodeków nie było czy javy? A może w pole rs= trzeba dopisać @ jeśli się ją ma w haśle?

Oto opcje kamery

onvif
 
Tutaj jest coś o RTSP
 
Dodane : 03/03/2019 11:48 pm
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5190
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

Pokaż okno ustawień kamery w domoticz 

 
Dodane : 04/03/2019 5:27 pm
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 

Oto ustawienia kamery

Bez tytułu
 
Dodane : 04/03/2019 5:35 pm
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5190
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

Okno edycji , tam gdzie wpisujesz dane przy dodawaniu kamery 

 
Dodane : 04/03/2019 5:40 pm
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 

Tak to wygląda

ustawienia
 
Dodane : 04/03/2019 5:57 pm
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5190
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

W tym oknie nie powinieneś wypełniać pola Username : i Password : a to dlatego że te dane wpisałeś w adres URL grafiki , więc powstaje z tego zły adres, jak nie ruszy bez nazwy i hasła to zmień port na 8000 i spróbuj ale też bez nazwy i hasła . jak nie pojawia się obraz przy test to jeszcze nic nie znaczy , klikasz update i sprawdzasz po chwili czy dodana kamera działa 

 
Dodane : 04/03/2019 6:07 pm
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 

Dzięki! Działa przy wyrzuceniu username i password z rubryk w domoticzu 🙂

 
Dodane : 04/03/2019 6:11 pm
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5190
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

Ile cię kosztowała ta kamera ?

PS 

jak była potrzebna pomoc to było ok, a teraz moje pytanie to już nie ważne? . Dzięki @alvaro

 
Dodane : 04/03/2019 6:15 pm
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 
Dodane przez: isom

Ile cię kosztowała ta kamera ?

PS 

jak była potrzebna pomoc to było ok, a teraz moje pytanie to już nie ważne? . Dzięki @alvaro

 

Spokojnie... po prostu nie miałem czasu odpisać. Około 60$.

 
Dodane : 04/03/2019 10:05 pm
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 

Dodam nawet więcej, w sumie to nie musiałem wcale robić żadnego przekierowania na domoticza żebym mógł oglądać obraz z kamery w zewnętrznej sieci.

Reolink ma świetne oprogramowanie i obraz z kamery/kamer mogę oglądać gdziekolwiek jestem z komórki + mam dostęp do wszystkich funkcji.

Oprócz tego support działa bardzo sprawnie i sami podpowiedzieli który temat mam wykorzystać w streamingu... także jakbyś był na kupnie, to polecam i piszę to tylko pro publico bono 🙂

Jeszcze raz dzięki! 🙂

 
Dodane : 04/03/2019 11:43 pm
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 

Coś jest skopane... nie wiem czy w kamerkach czy w domoticzu... dzisiaj obrazu nie ma, po wpisaniu na stronce całej formuły z adresem IP czyli:

http://192.168.1.12/cgi-bin/api.cgi?cmd=Snap&channel=0&rs=wuuPhkmUCeI9WG7C&user=admin&password=XXXXXXX

wypluwa coś takiego:

[ { "cmd" : "Snap", "code" : 1, "error" : { "detail" : "Snap", "rspCode" : -8 } } ]

Przy zmianie portu na 8000 też nie działa... w aplikacji Reolink obraz jest ale na dole niego taki komentarz:

The current network is unstable, click this prompt bar, switch to fluent. Klinknąłem i nic, tzn. obraz jest w aplikacji w domoticz ciemno. Reset wszystkiego i to samo. Podczas moich potyczek za którymś razem połączył się do jednej z kamer przez stronę  internetową (druga kamera nie ruszyła) w domoticzu też był obraz przez chwilę... ale teraz ciemno

 
Dodane : 05/03/2019 8:41 am
isom
 isom
(@isom)
Wpisów: 5190
Szef wszystkich szefów Moderator Zasłużony dla Forum, Donator 2K19, Donator 2K20
 

Domoticz nic do tego nie ma , ten biedak tylko otwiera to co może , czyli to co widzisz w przeglądarce www , a jak sieć jest niestabilna ,co wynika z tego komunikatu to albo ustaw mniejszą rozdzielczość albo zresetuj router. 

 
Dodane : 05/03/2019 2:54 pm
(@alvaro)
Wpisów: 75
Pomocny
Autor tematu
 

Wszystko gra, napisałem do supportu, odpowiedź błyskawiczna, przysłali nowy FW, zaktualizowałem i od 3 dni śmiga bez zwiechy... jeszcze się pytają czy wszystko ok, czy pomogło itd. Jestem zaskoczony, nigdy w PL nie zostałem tak obsłużony, a co dopiero u jakiegoś Chinola. Starają się strasznie.

 
Dodane : 08/03/2019 9:18 pm
(@arek156)
Wpisów: 24
Praktykant
 

Witam,

Mam pytanie odnośnie kamery podłączonej do Domoticz-a. Zakupiłem coś takiego:

http://www.technaxx.de/details/4662/Technaxx%20IP-Cam%20HD%20Outdoor%20with%20LED%20Floodlight%20TX-83/

Nie spodzieałem się cudów, ale udało mi się ją podłączyć do programu ispy oraz wrzucić do domoticz - ale...

Podgląd kamery na żywo działa ale tylko w godzinach wieczornych :), np 17 do rana. Jak tylko probuje odpalić w ciągu dnia to zamiast obrazu live mam jakiś screen shot. Czy ktoś spotkał się z czymś takim?

 

Pozdrawiam

A

 
Dodane : 18/06/2019 8:34 pm
Strona 1 / 2
Udostępnij: