INFORMACJA : Strona oraz Forum Smart'ny Dom zostały przeniesione na nowy serwer. W razie zauważenia problemów z działaniem, proszę zgłaszać je tutaj. W ciągu kilku następnych dni serwer będzie "podkręcany" i mogą występować chwilowe przerwy w jego działaniu.
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
Witam, dodałem IP kamery, login i hasło... co mam wpisać w polu ImageURL, bo streaming mi się nie wyświetla jak dam test ?
Posiadam kamerę Reolink RLC-410.
Z tą chińską kamerą raczej będzie problem , jak nie wiesz czym rożni się ONVIF od RTSP , którego nie wspiera domoticz to nie wytłumaczę .
Kamera ma onvif
@alvaro a pokażesz mi w specyfikacji tej kamery gdzie producent to napisał ? Dla ułatwienia zaznaczyłem pole w którym to powinno być .
https://support.reolink.com/hc/en-us/articles/360008718893-The-brief-introduction-of-onvif-
All the Reolink cameras could support the Profile S and all our camera support the onvif 2.1
To jeżeli ta strona supportu jest wiarygodna to masz wszystko co trzeba wstawić w adresie URL grafiki , wystarczy kliknąć w zaznaczony tekst i jest nawet wzór dla przykładowego adresu , w domoticz URL grafiki : cgi-bin/api.cgi?cmd=Snap&channel=0&rs=wuuPhkmUCeI9WG7C&user=admin&password=123456
To jeżeli ta strona supportu jest wiarygodna to masz wszystko co trzeba wstawić w adresie URL grafiki , wystarczy kliknąć w zaznaczony tekst i jest nawet wzór dla przykładowego adresu , w domoticz URL grafiki : cgi-bin/api.cgi?cmd=Snap&channel=0&rs=wuuPhkmUCeI9WG7C&user=admin&password=123456
No właśnie przed założeniem tematu dokładnie tak robiłem:
Po wbiciu do przeglądarki bez pytania o hasło obraz się pojawia, natomiast w domoticz pusto... tak jakby kodeków nie było czy javy? A może w pole rs= trzeba dopisać @ jeśli się ją ma w haśle?
Oto opcje kamery
Pokaż okno ustawień kamery w domoticz
Okno edycji , tam gdzie wpisujesz dane przy dodawaniu kamery
W tym oknie nie powinieneś wypełniać pola Username : i Password : a to dlatego że te dane wpisałeś w adres URL grafiki , więc powstaje z tego zły adres, jak nie ruszy bez nazwy i hasła to zmień port na 8000 i spróbuj ale też bez nazwy i hasła . jak nie pojawia się obraz przy test to jeszcze nic nie znaczy , klikasz update i sprawdzasz po chwili czy dodana kamera działa
Dzięki! Działa przy wyrzuceniu username i password z rubryk w domoticzu 🙂
Ile cię kosztowała ta kamera ?
PS
jak była potrzebna pomoc to było ok, a teraz moje pytanie to już nie ważne? . Dzięki @alvaro
Ile cię kosztowała ta kamera ?
PS
jak była potrzebna pomoc to było ok, a teraz moje pytanie to już nie ważne? . Dzięki @alvaro
Spokojnie... po prostu nie miałem czasu odpisać. Około 60$.
Dodam nawet więcej, w sumie to nie musiałem wcale robić żadnego przekierowania na domoticza żebym mógł oglądać obraz z kamery w zewnętrznej sieci.
Reolink ma świetne oprogramowanie i obraz z kamery/kamer mogę oglądać gdziekolwiek jestem z komórki + mam dostęp do wszystkich funkcji.
Oprócz tego support działa bardzo sprawnie i sami podpowiedzieli który temat mam wykorzystać w streamingu... także jakbyś był na kupnie, to polecam i piszę to tylko pro publico bono 🙂
Jeszcze raz dzięki! 🙂
Coś jest skopane... nie wiem czy w kamerkach czy w domoticzu... dzisiaj obrazu nie ma, po wpisaniu na stronce całej formuły z adresem IP czyli:
wypluwa coś takiego:
[ { "cmd" : "Snap", "code" : 1, "error" : { "detail" : "Snap", "rspCode" : -8 } } ]
Przy zmianie portu na 8000 też nie działa... w aplikacji Reolink obraz jest ale na dole niego taki komentarz:
The current network is unstable, click this prompt bar, switch to fluent. Klinknąłem i nic, tzn. obraz jest w aplikacji w domoticz ciemno. Reset wszystkiego i to samo. Podczas moich potyczek za którymś razem połączył się do jednej z kamer przez stronę internetową (druga kamera nie ruszyła) w domoticzu też był obraz przez chwilę... ale teraz ciemno
Domoticz nic do tego nie ma , ten biedak tylko otwiera to co może , czyli to co widzisz w przeglądarce www , a jak sieć jest niestabilna ,co wynika z tego komunikatu to albo ustaw mniejszą rozdzielczość albo zresetuj router.
Wszystko gra, napisałem do supportu, odpowiedź błyskawiczna, przysłali nowy FW, zaktualizowałem i od 3 dni śmiga bez zwiechy... jeszcze się pytają czy wszystko ok, czy pomogło itd. Jestem zaskoczony, nigdy w PL nie zostałem tak obsłużony, a co dopiero u jakiegoś Chinola. Starają się strasznie.
Witam,
Mam pytanie odnośnie kamery podłączonej do Domoticz-a. Zakupiłem coś takiego:
Nie spodzieałem się cudów, ale udało mi się ją podłączyć do programu ispy oraz wrzucić do domoticz - ale...
Podgląd kamery na żywo działa ale tylko w godzinach wieczornych :), np 17 do rana. Jak tylko probuje odpalić w ciągu dnia to zamiast obrazu live mam jakiś screen shot. Czy ktoś spotkał się z czymś takim?
Pozdrawiam
A