UWAGA: Strona oraz Forum Smart'ny Dom nie będzie dostępne 23 Grudnia 2024 ze względu na przenoszenie serwisu na mocniejszą maszynę.
W tym czasie polecam poświęcenie swojego czasu na pomoc partnerowi w przygotowaniu udanych Świąt 😉
Za niedogodności z góry przepraszam, admin
Dzień dobry, bardzo proszę o pomoc w rozwikłaniu problemu z bramką Zigbee TYGWZW-01. Po sparowaniu z aplikacją Tuya i dalej za jej pośrednictwem sparowaniu z bezpiecznikiem prądowym Zigbee po około 2,3 minutach gubi to połączenie i w aplikacji widać urządzenia oznaczone "poza siecią" i nie działają. z pozycji aplikacji nie da się ponownie połączyć. Mogę je tylko usunąć i parować od nowa. Operację przeprowadzałem 4 krotnie i jest ciągle to samo. router jest w tym samym pomieszczeniu obok brami, więc kwestia zasięgu odpada. Czy to mogą być jakieś dodatkowe ustawienia np. rutera? Proszę o pomoc bardzo....pozdrawiam
To ja dołączam się do pytania kolegi - z moim problemem, bo wydaje się pokrewny.
Kupiłem na próbę sterownik rolet: QS-Zigbee-C01. Do tego bramkę ZigBee 3.0.
Sterownik sparowałem. Ale gdy rozłączę sieć wifi - po powtórnym włączeniu sieci - nie powraca do działania i trzeba go z znów parować.
Przecież sieć mesch powinna działać niezależnie od wifi!?!
No nie wiem, może dlatego że kupiłem tani sterownik rolet? (z automatu się nie znajdywał, trzeba go było wyszukiwać ręcznie)?
dziś - jednak zadziałało 😉